Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Navigate / search

Coachen met Paarden


 

Een bijzondere wijze van coachen

Paardencoaching is een van de meest directe manieren van coaching. Het leidt in korte tijd naar de essentie van iemands coachvraag.

Bij coachen met paarden vindt er een ontmoeting plaats tussen mens en paard. De inzet van het paard biedt een extra perspectief op vraagstukken doordat paarden instinctief reageren op wat er is in het hier en nu, maar vooral ook op wat ontbreekt.

 

Paarden en snelle bewustwording

Paarden zijn prooi- en kuddedieren. Om te overleven moeten zij gevoelens en intenties van anderen interpreteren en daarop reageren. Deze eigenschappen gebruiken we bij het coachen met paarden. Het omgaan met paarden biedt je een snelle bewustwording. Paarden spiegelen direct en zonder oordeel je (onbewuste) gedrag. Dit geeft op veilige wijze diepgaand inzicht in je eigen essentie en functioneren, zowel zakelijk als privé.

 

Diepe indruk door Ervaringsgericht leren

Coaching via contact met paarden maakt een diepe indruk, waardoor ruimte ontstaat voor verdere ontwikkeling. Je valt minder snel terug in oude patronen vanwege de directe verbinding tussen denken, voelen en doen. Deze manier van ervaringsgericht leren heeft levenslang impact en komt steeds weer op je netvlies op relevante momenten. Daardoor kun je blijvend putten uit deze ervaringen bij het nemen van besluiten die bij jou passen.

Voor meer informatie raden wij je aan een kijkje te nemen op onze site: www.indracoachenmetpaarden.nl

 

Indra Coachen met Paarden is een coachings- en trainingsbureau gericht op mens- en teamontwikkeling. Wij begeleiden mensen en teams op hun pad naar verdere persoonlijke groei en succesvol samenwerken. Paarden assisteren ons bij dit proces. Hiermee bieden wij korte en krachtige trajecten. 

 

Contact? klik hier of bel  Inge Oude Avenhuis: 06 53 759 286.